SusaWebTools
برداشت من از دومین نشت وبلاک نویسان - قدیر علی امینی زازرانی ghadir amini
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

قدیر علی امینی زازرانی ghadir amini
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
داغ کن - کلوب دات کام
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

                                                           

 

 

دومین نشت حاوی یکسری اطلاعاتی بود که می تواند همکاران را به سوی کار بهتر با وبلاک وبلاک نویسی سوق دهد .به صورتی که بتوانندتنوع در اطلاعات خود را در محیط وبلاک انجام دهند تا از حالت مردگی وبلاک خارج شود و همجنین ارتباط سایت بانک ملی با وبلاک های شخصی خود که کاربران اینترنت بیشتر با خدمات نوین بانک ملی ایران اشنا شوند.

این جلسه نشانگر این بود که همکاران تا چه اندازه ای نسبت به این نشست اطلاعات دارند. در واقع ارزیابی همکاران در عرصه وبلاک نویسی بود و نشان داد که همکارانی هستند که علاقه زیادی در عرصه وبلاک نویسی دارند .در صورتی که این همکاران اگر اطلاعات خودرا در اختیار دیگر همکاران قرار دهند به جرات می توان گفت تعداد کاربران با وبلاک می تواند به امار ی که مسولین بانک انتظار دارند خواهد رسید

 از همه مهمتر  این  جلسه نشت در کنار اساتید بسیار محترم که وجود این عزیزان برای بانک یک غنیمت است به خصوص اقای حسن زاده و اقای ضیایی پرور و سخرانی بسیار جالب دکتر صدر .

این جلسه نشان داد که مسولین بانک نسبت به این همایش پشت کار خاصی ونگاه عمیقی دارند

نشست بصورت دوستانه انجام گرفت در این جلسه نشانی از رئیس ومعاون نبود همگی در سایه رفاقت ودوستی برگزار شد

 

دوستدار شما قدیرعلی امینی (اصفهان)

 




موضوع مطلب :

          
دوشنبه 91 آذر 13 :: 12:0 صبح